aliceedblad

Alla inlägg under april 2012

Av alice edblad - 30 april 2012 20:31

Hej,


Just nu sitter jag vid datan hos Östmans. Idag har jag varit med Lina(y) Och hon sovde också hos oss. Och vi va typ ute hela dagen och hoppa studsmatta och gått till kiosken. Och vi skulle egentligen till sommarhemmet och kolla på majbrasan men Alice Edblad hade lite tur för de blåste för mycke och då vart de inställt. Så nu sitter vi bara och chillar och väntar på efterrätt, ni får bilder sen imorrn när jag kan föra över bilderna. (Tro jag måste börja på dagen om de som har hänt för nu kommer ju typ allt i repris x) )

Puss & Kram<3

Av alice edblad - 29 april 2012 11:01

Hej,


Igår firade vi min farfar för han fyller 65 idag. Och ni kan få lite bilder.


   

Mango läsk (y) och "fläskytterfilé med små potatisar" :D

   

Efterrätt :) 1. Kladdkaka med maräng kräm 2. Choklad och glass Vi hade pannacotta också men hade redan ätit upp den, den va godast (y)


Hejdå nu ska jag på match (klockan 12.00 på domsjö IP)




Av alice edblad - 26 april 2012 15:35

Hej,


Här kommer veckans bild(y)


 

Av alice edblad - 25 april 2012 06:51

Hej,


Nu har jag vaknat för typ 24min sen. Och jag ställde klockan på halv sju så ja. Idag ska jag vara med Julia ( www.juliamyllykangas.blogg.se ), och vi ska baka och sälja för att få pengar. Ikväll e de "kultur kvällen" och där  får man typ visa upp nån dans eller nåt som man har övat på. Sen ska femmorna visa upp en film vi gjort teatern tro ja och ja tro vi ska visa upp dansen dom gjorde i härnösand. Så om man får ha me sig kameran så knäpper ju jag kort :) Juste igår sa ja ju att ni skulle på mycke kort men batteriet va slut :/

Puss och Kram<3

Av alice edblad - 24 april 2012 17:16

Hej,


Ikväll ska jag på modevisning så ni kommer få många bilder IMORGON på modevisningen, de var väll allt :)

Puss och Kram


 

Av alice edblad - 24 april 2012 15:09

Hej,


Nu får ni bilderna från bakningen igår. VI bakade kladdkaka och chokladbollar.

Recept:


100 g margarin

2 ägg

3 dl socker

2 dl vetemjöl

3 msk kakao

1 msk vaniljsocker


Dela matfettet i mindre bitar och smält i en skål i mikronca 1-½ minut. Vispa ägg och socker pösigt, blanda mjöl,kakao och vanilj och rör ned i äggsmeten. Blanda sisi i matfettet. Häll smeten i en låg form ca 27 cm i diameter. Grädda i mokro på full efekt (750W) i ca 7 min. Vänd den några gånger om du inte har en rörlig tallrik.


   


Av alice edblad - 23 april 2012 20:58

Hej,Ni får bilderna imorrn för min kamera VAR hos pappa. Men iaf idag har jag varit med Jennifer och "försäljningen" som sagt gick väldigt bra vi fick ihop 112? kronor alltså 56 kronor var och imorrn ska vi sälja nåt annat. Förslag kommentera gärna ;)<3Puss och Kram<3

Av alice edblad - 23 april 2012 15:56

Hej,


Idag var min första skoldag efter att vart sjuk i nästan en vecka. Och den var väll helt okej ;) Men nu e jag med Jennifer och vi har bakat men ni får bilder sen för de e inte klart. Vi ska gå ut och sälja för att få pengar. Och juste vi har bakat kladdkaka och chokladbollar. Och både jag och Jennifer sparar till en mobil, men Jennifer har betydligt mycke mer än mig ;)

Puss och Kram<3


Presentation


Hej,
Jag är en tjej på 13år som skriver om sin vardag :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilken blogg sida?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Devote.se
 .se
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dagens Outfit

Dagens Outfit

 


Ovido - Quiz & Flashcards