aliceedblad

Direktlänk till inlägg 12 april 2013

Dagen

Av alice edblad - 12 april 2013 17:03

Hej,

Nu sitter jag i bilen och är på väg t pizzakväll i bonäset.

Idag har jag varit med Bella och vi gjorde en challenge sen hoppade vi hopprep. Och vi snapchata med lite alla möjliga också, hehe.

Men asså för varje spel som jag börja spela så nördar jag verkligen det asså verkligen.
Typ som ice cream jump.. Men tro jag ska sluta spela de t sommarn för då har jag spela de ganska länge ;)

Förrestten, så har jag börja spelat candy crush saga. Tycker de är as kul !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alice edblad - 13 april 2013 12:59

Av alice edblad - 11 april 2013 16:03

Hej, Nu är jag pch Hanna på väg hem från kiosken. Vi köpte varsin glass, jag köpte den nya magnum och hon köpte en cornetto ;) Nu ska vi hoppa hopprep så hejdå :)...

Av alice edblad - 10 april 2013 19:44

Hej, Nu sitter jag i bilen på väg från träningen. Vi var på nya fotbollshallen :) Vi tränade bollkontroll och sen körde vi lite match. Sen ska jag duscha och äta nått typ en macka eller nått. Sen ska jag fortsätta med nyheterna. Juste, tro j...

Av alice edblad - 10 april 2013 19:44

Hej, Nu sitter jag i bilen på väg från träningen. Vi var på nya fotbollshallen :) Vi tränade bollkontroll och sen körde vi lite match. Sen ska jag duscha och äta nått typ en macka eller nått. Sen ska jag fortsätta med nyheterna. Juste, tro j...

Av alice edblad - 10 april 2013 07:56

Hej, Nu är jag på väg t skolan och lyssnar på musik :) Jag vaknade typ vid 20 över 7 ? Sen klev jag upp åt frukost, borsta tänderna osv osv.. T frukost åt jag flingor och mjölk, även fast jag inte gillar mjölk så funkar de ändå med flingor ;) ...

Presentation


Hej,
Jag är en tjej på 13år som skriver om sin vardag :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilken blogg sida?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Devote.se
 .se
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dagens Outfit

Dagens Outfit

 


Ovido - Quiz & Flashcards