aliceedblad

Alla inlägg under juli 2012

Av alice edblad - 13 juli 2012 14:50

Hej,

Nu sitter jag och Fanny på baksidan och spelar "ap-spelet" de går ut på att slå tärningen och få en färg och den färgen tärningen visar drar man den pinnen med den färgen :)
Jag skriver sen vem som vann :)

Av alice edblad - 13 juli 2012 14:32

Hej,

Just nu är jag,mamma,fanny och Cjristina på väg hem efter att ha ätit grillbuffe på WildWildWest(y)

Ni får nån randombild, den här appen suger för mab kan typ bara ladda upp en vild på varje inlägg.

Av alice edblad - 11 juli 2012 16:20

Hej,

Jag ville bara säga att nu e vi inne i Liseberg även fast de va ett tag sen men men...
Jag tänkte ladda upp de förut men de fanns inget internet alltså kunde kag inte ladda upp bilder.
Men ni får fler bilder sen när vi e klar typ om jag inte hinner..
Just nu står jag i en timmes kö till Balder.
Och då har jag ju tid och sen har bloggplatsenappen kommit så jag behöver inte föra över bilder hela tin :))

Av alice edblad - 10 juli 2012 18:28

Hej,


Förlåt att jag inte har varit inne på ett tag men jag har levt livet typ nu nu de e sommarlov.

Men aja back in town kan man väll säga :)

Nu är jag i Halmstad iaf hos våra kompisar och vi sover här i en vecka tills på måndag, och imorrn ska vi på liseberg :DDDDDD med dom och jag vet inte om jag vågar åka atmos fear....

Men jag ska gå spökhuset med mamma iaf   

Men de var väll bara de jag skulle säga,, eller NEJ!

Vi var ju på Ricardos idag :DD med mamma,fanny och hennes två kompisar men tog ingen bild :/ men ni får imorrn från liseberg ;)


Puss & Kram<3

Presentation


Hej,
Jag är en tjej på 13år som skriver om sin vardag :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilken blogg sida?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Devote.se
 .se
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dagens Outfit

Dagens Outfit

 


Ovido - Quiz & Flashcards