aliceedblad

Alla inlägg under augusti 2012

Av alice edblad - 31 augusti 2012 14:28

Hej,


Förlåt att jag inte har varit inne på ett tag men de har ju varit sommarlov och så, och nu har ju skolan dragit igen. Just nu sitter jag i tvsoffan och ser på Glee (y) Iaf nu ska ni få bilderna från London eftersom det var jätte dåligt Internet på hotellet så laddades dom aldrig upp :( Aja nu får ni dom   

 

DAG 1.

 

                             

 

Hamleys :)

 

 

 

 

 

DAG 2.

 

 

                           

 

 

DAG 3.

 

 

                       

 

 

DAG 4.

 

 

                                 

 

 

Det var allt och tydligen fördes inte allt över men ni klarar er säkert ;)

 

Puss & Kram<3

 

 

 

 

 

 

 

Av alice edblad - 31 augusti 2012 08:09

Hej,

Jag försökte ladda upp dehär igår men de funka inte så jag försöker igen ;)
Iaf igår åkte vi till våra kusiner och mamma skulle hämta ett par shorts och sen fikade vi sockerkaka och saft :)

Av alice edblad - 10 augusti 2012 13:11

Hej,

Nu äter vi lunch på max :) Och vi är i Sundsvall, ah jag har väll inge mer att säga så...

Av alice edblad - 10 augusti 2012 10:54

Hej,

Förlåt för att kag inte har varit inne på ett tag.... Men nu är jag tillabaks kan man väll säga. Iaf nu ska vi åka till Stockholm till våra kusiner (y) Sen på söndag åker vi till LOOOONDOOOON<3 Då ska vi gö massa saker men de får ni veta då ;)

Presentation


Hej,
Jag är en tjej på 13år som skriver om sin vardag :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilken blogg sida?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Devote.se
 .se
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dagens Outfit

Dagens Outfit

 


Ovido - Quiz & Flashcards