aliceedblad

Alla inlägg under juni 2012

Av alice edblad - 21 juni 2012 16:40

Hej,


Nu sitter jag hos farmor och farfar och ska snart på träning. Jag har försökt ladda över bilder men datorn säger typ att sladden inte sitter i :S Aja men ni får väll klara er tills jag kommer tilll mamma imorrn typ?

Juste imorrn e de midsommar :), och de betydder jag har namsdag i övermorrn (23) :D


Puss & Kram <3

Av alice edblad - 20 juni 2012 22:53

Hej,


Här kommer 10 låtar som e MINA favoriter ;)



1.Where have you been, Rihanna

2.Dansa Pausa,Penetoz (stavning?)

3.I love it,Icona PoP

4.Där jag hänger min hatt,Norlie & KKV

5.Maroon 5,Payphone

6.Euphoria,Loreen

7.Some die young,Laleh

8.Don´t wake me up,Chris Brown


Av alice edblad - 15 juni 2012 09:54

Hej,


Åååå asså jag vaknade klockan 7 av nå himla sms och jag kan typ aldrig somna om på morronen men jag försökte och de slutade med att jag blundade i en halvtimme. Sen så såg jag klart filmen spm jag såg igår ( Project X )

Den handlar om tre nördiga killar som vill bli "ihågkommen" som dom säg och därför fixar dom en stor fest med typ 15000 pers sa dom, den var väll bra förutom när de blev kaos och jag fatta typ ingenting.


IDAG:

Idag tro jag att jag ska springa om jag orkar och sen tro jag att jag ska fråga Fanny om hon kasnske vill baka nåt typ CupCakes,kladdkakor eller chokladbolllar kanske ska överasska mamma när hon kommer hem och Fredrik om han också kommer, och nu hoppas jag verkligen att mamma inte läser detta men hon e inte jätte ofta inne så de e nog lugnt, dessutom säger hon att hon inte kan vara inne på typ facebook på jobbet satt...


Puss & Kram<3

Av alice edblad - 14 juni 2012 21:36

Hej,


Igår var jag och Julia på stan(y) Vi köpte inte så  mycket faktiskt, gick mest ba runt och dampade på lite folk....

Aja ni får några bilder <3


         

Av alice edblad - 14 juni 2012 21:22

Hej,


Lite sent men jag laddade upp bilderna nu och sen var jag ute och sprang och då laddar jag upp dom nu.

Men iaf, idag hade vi skolavslutning :D, så nu har vi sommarlov<3 Ni får en video och några bilder ;)




     

Skorna<3

Av alice edblad - 12 juni 2012 15:21

Hej,


Nu e jag hemma och har nyss tagit lite kort på ett fotbollsspel som jag och Lina har gjort i slöjden, ( www.lliinnaaaedlund.blogg.se ) Vi gjorde Domsjö<3 mot Arnäs. Det funkar väll okej ändå men nja jag vet inte..

Aja ni får några bilder som vanligt ;)


                 

Vet att de e lite suddigt och så men jag palla inte redigera eller nåt.


Av alice edblad - 11 juni 2012 18:48

Hej,


Just nu sitter jag i vardagsrummet med datorn efter att nyss oljat in altanen med mamma. Och ja ni får några bilder jag ska väll inte skriva för mycket :)


   

Bort plockning

         

Av alice edblad - 11 juni 2012 16:54

Hej,



   

Sidan

 

Baksidan

 

Bernard :D


 

Mobilen min<3

   

Samsung Galaxy Ace(y)

Presentation


Hej,
Jag är en tjej på 13år som skriver om sin vardag :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilken blogg sida?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Devote.se
 .se
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dagens Outfit

Dagens Outfit

 


Ovido - Quiz & Flashcards