aliceedblad

Alla inlägg under maj 2012

Av alice edblad - 27 maj 2012 18:21

Hej,
 


Jag gjorde en video för nå dar sen och ladda upp de men jag la inte upp de på bloggen men what ever ni får de ändå ;)



 

Av alice edblad - 23 maj 2012 14:51


 

Av alice edblad - 22 maj 2012 15:48


   

Av alice edblad - 21 maj 2012 17:13

 
Av alice edblad - 12 maj 2012 09:32

Hej,


Nu är jag vaken och ser på "Fear Factor" med gumman. Jag vaknade kanske för en halvtimme/timme sen. Och inatt har Lina sovit här. Vi hyrde film igår som hette "Change-Up". Och den var bra och jag rekommenderar den. Sen köpte vi godis på hemmakväll(y) Idag ska vi kanske köpa en studsmatta på Rusta om de finns(y) Sen ikväll ska vi grilla. Juste igår hade jag match mot Moälven och de vart 1-1.

     

Puss & Kram<3

Av alice edblad - 10 maj 2012 15:59

Hej,


Nu är jag hemma efter att tagit igen min kvarsittning (4min), men jag var kvar lite längre och träna länder i Europa. Och nu kan jag dom och har "tentat" av. Så nu e huvudstäder på tur :) Jag har nyss ätit kycklingspett(y)

För Fanny har träning 5 och då åt jag med hon. Men jag har inte gjort så mycket så  vad ska jag skriva?

Aja jag ska iaf se på datan ett tag nu.

Puss & Kram<3

Av alice edblad - 9 maj 2012 16:20

Hej,


Nu sitter jag vid datorn hos Hanna och Isabell e också med. Vi skulle egentligen träna Hannas kanin men de var så dåligt väder (regningt och 4-5grader.), så då tog vi in kaninen ett tag. Sen gick vi upp och satt vid datan i 15.20min var. Ikväll ska jag och mamma promenera för efter sommarlovet ska vi ha magruter hah, nejmen träna iaf(y) Tips på hur man kan träna?


Några i klassen har börjat rita flaggor (bla jag), och jag ska måla alla flaggor i Europa iaf om jag hinner hela VÄRLDEN.

Då får ni bild på de sen.

Puss & Kram


Av alice edblad - 9 maj 2012 16:20

Hej,


Nu sitter jag vid datorn hos Hanna och Isabell e också med. Vi skulle egentligen träna Hannas kanin men de var så dåligt väder (regningt och 4-5grader.), så då tog vi in kaninen ett tag. Sen gick vi upp och satt vid datan i 15.20min var. Ikväll ska jag och mamma promenera för efter sommarlovet ska vi ha magruter hah, nejmen träna iaf(y) Tips på hur man kan träna?


Några i klassen har börjat rita flaggor (bla jag), och jag ska måla alla flaggor i Europa iaf om jag hinner hela VÄRLDEN.

Då får ni bild på de sen.

Puss & Kram


Presentation


Hej,
Jag är en tjej på 13år som skriver om sin vardag :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilken blogg sida?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Devote.se
 .se
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dagens Outfit

Dagens Outfit

 


Ovido - Quiz & Flashcards