aliceedblad

Alla inlägg den 9 april 2013

Av alice edblad - 9 april 2013 21:09

Hej,

Innan idag typ runt 7-8 tiden så var jag, maria och pappa ute. Pappa och Maria gick och jag åkte inlines t vågsnäs. Det var ganska isigt och ganska mycke snö så de va ganska svårt.. Vi åkte iaf ut t vågsnäs och njöt av kvällssolen och fika lite. Men vi åt ba typ en kaka och en marschmalow. Sen gick jag hem för att de var så isigt och så. Då hade jag ju skor på mig.
Men de va lite träning iaf även om vi inte gick så långt ;)

Av alice edblad - 9 april 2013 18:24

Hej,

Nu har jag nyss ätit mat. Vi åt fläskpannkaka och lite lingonsylt. Eftersom Fanny hade träning så var jag tvungen att laga mat ;) "Den blev faktiskt jävligt god" som pappa skulle sagt ;) Nemen jag misslyckades inte den här gången iaf.

Ikväll tro jag att jag ska träna med Maria och pappa, de blir antingen inlanes eller cykla tro jag ? Men vi får se för nu har pappa lagt sig ner och då är det väldigt svårt att få upp han men de ska nog gå bra ändå ;)

Av alice edblad - 9 april 2013 14:50

Hej,

Förlåt att det inte blev nå inlägg imorse men jag försov mig och hade annat att tänka på.. Men iaf nu är jag på väg hem från skolan. De va ganska bra dag i skolan idag för vi hade gympa (höjdhop). Själv är jag inte så bra på höjdhopp och är lite rädd för att slå mig.. Men iaf så klantade jag självklart till mig.. Jag tänkte göra sådär att man böjer på ryggen liksom men eftersom jag inte vågade så saxade jag automatiskt. Då for jag upp och typ landade på "pinnen" och lutade mig framåt och då rasade självklart allting och de blev jättepinsamt... Men me de blir nog inget som "förföljer" mig hela livet ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,
Jag är en tjej på 13år som skriver om sin vardag :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilken blogg sida?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Devote.se
 .se
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dagens Outfit

Dagens Outfit

 


Ovido - Quiz & Flashcards